شهید محمـدولـی دارابـــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محمـدولـی دارابـــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محمـدولـی دارابـــی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محمدولی دارابی از شهدای دانش آموز شهرستان بهشهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : علی
تاریخ تولد : 1345/01/01
تاریخ شهادت : 1361/04/23
محل تولد : بهشهر
گلزار شهدای روستای حسین آباد بهشهر
نحوه شهادت : اصابت موشک تانگ
محل شهادت : عملیات رمضان
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

سرآغاز تا آسمانی شدن

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ق.ظ

ای کسانی که خبر مرگ مرا به خانواده ام می دهید به مادرم بگوئید که جوانتان راه حسین را انتخاب کرد و ناکام نمرد. بلکه به کام خود رسیده است من تنها آرزویم همان آرزویی است که امام حسین (ع) آن را از خدا می خواست.
لشکرعرشی 25 کربلا صفحه ای از تاریخ ازیاد نرفتی این کشور است که دلاورمردانش بخشی ازتاریخ عظیم وتمام نشدنی دفاع هشت ساله ی این کشوررا رقم زده اند،جوانان ،نوجوانان و پیرمردانی که تاریخ ،حسرت صلابت واخلاص شان را می خورد و تکرارشان بعید به نظر می رسد، مردان مردی که به لذتهای حلال این دنیائی پشت پا زدند وآسمانی شدند. در ادامه شرحی از زندگانی و فرازهائی از وصیتنامه بسیجی شهید محمد ولی دارابی اعزامی از شهرستان بهشهر به مناسبت 24 تیرماه سالگرد شهادتش ، تقدیم مخاطبان گرامی می شود:

سرآغاز تا آسمانی شدن

بسیجی شهید محمد ولی دارابی در اول فروردین ماه  سال 1345 در حسین آباد بهشهر در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود ،شهید دارابی از همان دوران کودکی با عشق به اهل بیت با زمزمه ای مادرانه رشد و پرورش یافت و به ایام جوانی پا گذاشت در آن سالها تحت تأثیر حرکت انقلاب اسلامی به صف انقلابیون پیوست و همراه با دیگر جوانان روستا به مبارزه با طاغوت پرداخت ، با شروع جنگ تحمیلی در زمره اولین گروههای اعزامی به جبهه در صف جهادگران به جبهه اعزام شد و به دلیل علاقه و تحصیلاتش در رشته فنی ومهندسی در واحد تخریب لشکر 25 کربلا مشغول خدمت شد، روح عرشی شهید دارابی بیقرار وصل پرودگار و دوستان شهیدش بود ،این را از نورانیت شبهای مناجاتش در ایام نزدیک به شهادتش نقل کرده اند . بسیجی شهید محمد ولی دارابی سرانجام در 24 تیرماه 61 مزد مجاهدتهایش را گرفت و در اثر اصابت موشک تانک به بدن مطهرش در منطقه عملیاتی شلمچه آسمانی شد و به عرشیان پیوست.

۹۵/۰۵/۰۷ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی